STÄNGT p.g.a sjukdom

Vid brådskande ärenden, var god lämna meddelande nedan!

Kommentarer:
Postat av: Grusöga

Oj oj oj, nu börjar sjukdomarna verkligen ta ut sin rätt.
En underbar söndag. Dejt på Maharani och te på Cigarren. Magen full av indiskt. Ska nog krypa ned i ett bad nu.
Byxan: Hur är det möjligt att få kebab sent i Kisa? Är det något som finns i småstäder så är det frisörer, pizza och kebab...Konstigt ställe.

2006-03-19 @ 21:15:36
Postat av: trassliga håret

Hejsanhoppsan, jag vet vilken kändis grusögat placerat sina läppar på... nämligen Lasse Berghagen. Näe, jag hittade bara på. Men jag vet, men MINA läppar är förseglade.
Jag vill fika med Grusöga på ons e.m. Var, när hur?
Hoppas att alla e friska nu!

2006-03-20 @ 14:11:14
Postat av: Byxan

e la bara o kolla på vilka utomsocknes skådisar som har nått nytt på g hos stadsteatern. Åtekommer med mina spekulationer om en stund...

Apropå kisa o kebab så har ögat rätt - d e ett konstigt ställe.
Är vi alla någorlunda friska nu?

2006-03-20 @ 14:36:44
Postat av: grusöga

vad är det som säger att han är utomsocknes...?

2006-03-20 @ 16:05:49
Postat av: grusöga

vad är det som säger att han är utomsocknes...?

2006-03-20 @ 16:05:49
Postat av: LH

Finns det några kändisar i gbg?

2006-03-20 @ 16:15:22
Postat av: Byxan

Ok. Vill du höra hela sanningen om utomsocknes skådisar eller räcker det med att jag bara vädrar min svartsjuka!?
Fine. Vill du dejta skådisar så går jag på quiz med dottern till mannen på bilden ovan.

Postat av: Hederslegionären

Ja det var ju ingen bra bild på mig.

2006-03-20 @ 16:35:05
Postat av: Byxan

Hej Leif.
Kul att du läser vår blogg.
Skönt att veta att några av de där träffarna vi har på bloggen kan härledas till Leif o alla hans arbetsplatser spridda över jorden.

2006-03-20 @ 16:50:08
Postat av: grusöga

Vädra svartsjukan! Det är fan i mig på tiden...

2006-03-20 @ 17:17:21
Postat av: Biomed-Koda

Men hallå, varför dessa hårda ord? Här e man på jobbet hela dan å vad möts man av när man kommer hem, hårda ord och svartsjuka! Illa illa. Nu får ni faktiskt bli sams. Så här kan det ju inte hålla på!

Trodde förresten inte att Byxan läste Dagens Industri, det verkar så obyxigt på nå sätt =)

Har koordinerat å haft mig i dag. Det gick bra tror jag. Men vimsigt så här i början.

2006-03-20 @ 18:29:24
Postat av: Ä-B-D

Idag såg jag en gammal registrerare på ICA. Det va Laxhorans favve-registrerare som hon men inte jag minns namnet på. Han var så stilig då han gick runt med sin röda korg, dock ej lika klädsamt brunbränd som förra året.

2006-03-20 @ 19:26:48
Postat av: Laxhoran

ja vad hette han? Ung och snygg och fint brun framåt juni. Och blyg har jag för mig.

I dag var det en elk och gräslig chalmersskata som skällde ut mig för en och annan felaktig licenciatexamen. Som Lillemor hade gjort! Tydligen den inhyrdes roll att ta emot kritik å andras vägnar också. Och en annan kom också och skällde på mig för att Lillemor hade lagt dem på fel skrivbord eller hur det nu var. Livet på tekniska högskolan börjar kännas allt mer torftigt och svårt. I dag knycket jag en mugg med logga som hedvig ska få. Hon kommer nog bli jätteglad.

2006-03-20 @ 19:37:48
Postat av: K16

Vårt ICA är ett riktigt kändisspottingställe. Lite otrevligt dock att de anlägger simbassäng vid ingången lite då och då. Men usch å fy för skator, det finns inget värre. Själv har jag varit inne i en laborationssal i dag. En skräckupplevelse om något. Alla de där glasflaskorna och provrören, de står där å bara väntar på att rasa i golvet när man går förbi.

2006-03-20 @ 21:03:37
Postat av: Byxan

Givetvis läser jag inte DI men jag lägger gärna min hatt där google vill. Jag hoppas fru moderator tar bort länken jag postade här ovan då jag ångrar att jag hängde ut folk.
Självklart ska jag inte heller sprida min svartsjuka över bloggen.
Nu ska jag sova och drömma om mammas köttbullar, pizza och kattungar.

P&K

Morre

2006-03-21 @ 02:55:47
Postat av: grusöga

Byxan är för söt för att man ska kunna vara stäng mot honom ett längre tag.
Själv har jag utvecklat en allergi som mina katter. Känns lite sorgligt när de vill gosa hela tiden.
Igår kom min sambo hem från München och berättade den roligaste sexhistorien på länge (som hon hade varit med om) men jag kan inte berätta den på bloggen. Lite för mycket runda ord. Men påminn mig när vi är ute och dricker bubbel.

2006-03-21 @ 11:04:33
Postat av: Webb-Koda

Blickar ut över det vackra Sahlgrenska bygget. Webbkurs igen, del 2. Har precis ätit blåbärspaj, sånt bjussas man på som kursdeltagare.

2006-03-21 @ 14:16:44
Postat av: Laxhoran

Webb-koda, du och jag kanske kan mötas på halva vägen och äta lunch på wavrinskys plats någon dag?

I morgon ska alla skatorna på konferens i borås. Dessutom ska ladok ligga nere till kl 13. Men de har såklart lämnat stora högar med arbete till mig. Men det blir hög volym på radion och kanske lite surfande på handläggartid i morgon.

2006-03-21 @ 17:35:11
Postat av: Ilsken moderator

Morre; vad menas? vaddå fru... FRU...
NÄÄE, det heter faktist fröken moderator. Ok, går även bra med heta puman moderator. Men fru, nääee!!!

2006-03-21 @ 18:04:00
Postat av: Byxan

Förstår din upprördhet. My bad. I fortsättningen får det bli "Heta Puman" för hela slanten

2006-03-21 @ 18:16:51
Postat av: Koda16

Laxen: det låter som en bra idé! Har dålig koll på ställen där runtomkring men nåt plejs borde det ju finnas. I dag käkade jag med en massa tandläkare i vita rockar, tror att de var tandläkare, urtrista typer iaf. Blä för maten oxå. Men blueberrypajen till fikat va god.

Vart har Grill-Britt tagit vägen? Hoppas att GB hade på sig den fina bowlingslipsgåvan i lördags. För såna snygga accesoarer måste man använda flitigt.

Jag tycker att moderatorn skulle ta å byta alias till Heta Puman faktiskt, det vore inte så dumt. Passande absolut.

2006-03-21 @ 19:00:57
Postat av: LH

Ladok stängt och alla kollegorna i borås. Har inget jag kan göra... Och ingen bloggar. Slöfockar.

De har ringt några gånger från ett annat, hetare bemanningsöretag med mkt bättre jobb men de har konstaterat att min uppsägningstid på 1 månad är för lång. Så jag får stanna där jag är... Snart har man ju tre månaders uppsägningstid och då kommer man ju aldrig kunna få nåt annat jobb. Men jag vet att jag inte ska klaga. Tycker koda 16 är den exilkodare som verkar ha landat det bästa jobbet.

Undrar om det finns någon kiosk här på chalmers, och vart den i så fall finns. Någon som vet? Skriv snarast i så fall. Jag behöver socker.

2006-03-22 @ 12:38:52
Postat av: Ä-B-D

Idag e det så soligt å fint ute.
Visst blir man sugen å ta sig e jävel.
Kanske e det en längre tids sjukdom med påföljande lappsjuka (ja, sjukdomarna avlöser ju varann´) som leder till dessa impulser. Fast inte kan jag vara allena om å vilja ta en rackabajsare?

I´m up for a spex!

2006-03-22 @ 13:50:08
Postat av: K16

Klart det e läge för en jävel. Tid och plats? Jag dyker upp!

2006-03-22 @ 14:10:04
Postat av: grusöga

Ska vi köra en fredags...ni vet vad på lokal...?

2006-03-22 @ 14:45:16
Postat av: Laxhoran

För den som vill ha spex kan jag upplysa om att F-sektionen ordnar spex här på cth snart. Det var en finnig ungdom som haffa mig i en svängdörr innan idag och frågade mig om jag var intresserad. jag sa nej occh att jag inte är student och då blev det lilla monstret surt.

Om ni inte märkt det är det bitande kallt ute idag men det hindrar ju inte att man dricker öl med bubblor på fredag. Undrar om äldre berusad dam har hållit sig inne hela dagen. Nya, fräscha pengar på fredag också . Åh lovely helg!

2006-03-22 @ 15:08:27
Postat av: grusöga

skandal skandal....jag kan inte gå på min kändisdate på lördag. Suck vad tråkigt, ja ja vi får ta det nån annan gång.

Kallt? jag promenerade till Stadsteatern idag, tyckte att det var ett underbart väder. På fredag är undertecknad med i GP på klubb koll för vår måndagsklubb. Ni kommer väl? Snart ska ja fika med trassliga håret snart.

2006-03-22 @ 15:20:41
Postat av: Byxan

Aha! Inställd dejt va ju synd.
Har han en blåtira efter en fajt på hotel örnsköld månne?
Näe verkar inte som om någon av herrarna Ramberg/Hanzon har något i gbg för tillfället så vi kan nog avskriva dem.
Annars verkar ju festveckan vara riktigt het med stor baluns med F-sektionen, teaterklubb och ÄBDs eftermiddagsrakabajsare. Känner på mig att det kan bli många krockar innan festandet ebbar ut.

2006-03-22 @ 15:58:34
Postat av: Laxhoran

Jag håller med morre, festerna tornar verkligen upp sig. I grusögas fall tycker jag nog att hon ska vara glad att slippa just den kändisen i alla fall. Fast jag kanske var elak nu. Det var i så fall inte meningen, jag skyller på mina issues med medeltiden.

Fiskarna i havet på webbradion nu. Underbart med en gammal klassiker. (obs ironi)Nu kommer jag sjunga den hela veckan. Kul för de som umgås med mig. En gång hade jag ruta ett med patrik isaksson på hjärnan, då fick inte jag sitta bredvid mina kompisar när vi skulle gå på italiensk film om döden.

2006-03-22 @ 16:25:39
Postat av: grusöga

Hahahaha. Laxhoran, du är klockren! Själv har jag haft Lasse Berghagens låt "Han tog av sig sin kavaj..." på hjärnan i fler dagar!

2006-03-22 @ 16:54:38
Postat av: Ä-B-D

Fredag på Klara är givet! 21 är finfin tid.

Har på känn, och jag har känt det en längre tid,
att vi kommer träffa mycke snyggt.

Låtar som sätter sig e intressant, för ofta kan man dem egentligen inte. Ändå är lusten att sjunga SÅ stor. Min favorit är Pärleporten. Den kan man sjunga med kraft och pampig stämma. Härligt gung i den låten!

2006-03-22 @ 17:25:45
Postat av: Koda16

Fredagsbubbel på Klara! Nä man ska inte bryta ett vinnande koncept. Issues med medeltiden, det va fyndigt... =)

Idag var första dagen som officiell biomed-kodare, det hade skickats ut ett chefsmejl. Och folk vallfärdade naturligtvis för att glo på den nya. Men jag har skakat många händer och uppfört mig riktigt prydligt, som det anstår en exilkodare.

2006-03-22 @ 17:28:31
Postat av: GB

Grusöga, när du fick skörbjugg, kände man sig trött och skör innan håret började falla av? Jag känner mig lite hängig, jag misstänker att det kan vara min kost på spaghetti, vitt bröd och räkost som ligger bakom. Fast jag dricker juice på morgnarna och ganska mycket te på dagarna. Sen äter jag minst ett äpple om dagen. När jag tänker efter så har jag en ganska färggrann kosthållning.

I dag var snickaren här. Nu kan man inte längre se ut i trapphuset när ytterdörren är stängd.

Apropå pärleporten så tror jag att jag måste titta på Yrrol i kväll. Det brukar liva upp när skörbjuggen sätter in.

2006-03-22 @ 18:14:09
Postat av: Webb-Koda

Hittade den här sidan bland gamla filer, det var längesedan känns det som. Ledtråd till lösenordet är: seriefigur som vi kommit i kontakt med på vår gemensamma arbetsplats!

2006-03-22 @ 19:28:12
URL: http://www.minette.se/254/
Postat av: grusöga

Trött och hängig är ett tecken. Sedan sväller magen upp av för mycket kolhydrater. Sen kommer den härliga överraskningen av bruna fläckar på tänderna och så tappar man håret.
Då bestod min kost av nudlar, spagetti med örtsalt, rostbröd med smör och gurka. Ingen frukt. Du kan vara lugn.

Ok! Själv klart fredags-Klara! Tar med mig min sambo oxå så slår i klackarna!
Vilken seriefigur? My little ponny?

2006-03-22 @ 20:03:50
Postat av: K16

Ok då, min andra ledtråd blir Diana... Hallå!

2006-03-22 @ 20:47:25
Postat av: grusöga

gud vad jag är trög! Jag vill även se fler från Antagningen på Klara inte bara Los Lobos, fast vi är underbara . Har vi tur kanske nougatpolon är där!

2006-03-22 @ 21:16:13
Postat av: Byxan

Synd att inte forumet funkade.
Men visst var vi snyyyggare senast ;)

Nougatpolon e min han rör ni inte!

2006-03-22 @ 21:29:11
Postat av: grusöga

Jag har träffat på honom efteråt. Då har han tittat på mig med sugande blick. Du kommer få det svårt att övertyga honom, Byxan.

Självklart var vi snyggare. Vi är ju the new black!

2006-03-22 @ 21:33:11
Postat av: K16

Klart vi e snyggare! Forumet är to old, inte längre funkande, sorry.

Nougatpolon, ni slapp ju höra hans *jag har träffat Michael jackson å en massa andra kändisar snack* Skär upp mina handleder tack!

2006-03-22 @ 21:45:12
Postat av: Ä-B-D

Vi kan väl sjunga Pärleporten för Nougatpolon.
Sådär vackert, som bara vi kan stämma upp!

2006-03-22 @ 22:02:35
Postat av: grusöga

Eller "Han tog av sig sin kavaj..." fast vi byter ut kavaj mot polo. Fast vi vill nog inte se han utan tröja.

2006-03-22 @ 22:06:35
Postat av: Koda16

Nä, ingen vill se NP utan tröja. Behåll den på säger jag. Men sjunga kan vi ju göra iaf. Vi sjunger så vackert och lämnar givetvis inte ett öga torrt! Fråga Spätta! Han såg väl knappt vägen framför sig...

2006-03-22 @ 22:21:15
Postat av: K16

Fikat på jobbet i morse skulle Deluxe ha gillat =) En maffig chokladtårta med jordgubbar på, från Brogyllen. En helt vanlig torsdagmorgon!

2006-03-23 @ 13:25:16
Postat av: Laxhoran

Vi ska också få tårta idag, kl 14. Gratis lunchbuffé fick vi också. Något om att kursutbudet är färdigt är det som ska firas. Våran tårta kommer också från brogyllen! Det finns mycket som är likt mellan fakulteterna.

Roligt att se minettes bilder på gamla hederliga kodaransikten. Men som sagt, synd att inte forumet fanns kvar. Men vi har ju bloggen! Även om det bara skrivs lite på kvällarna nu för tiden.

2006-03-23 @ 13:46:43
Postat av: Laktostolerant

Tårta får mig att tänka på min födelsedag lite längrew fram i vår. Herregud vad många tårtor jag ska besudla den dagen. Hoppas det var några av er som såglost igår. Väntar just nu på att det avsnitt som sändes i staterna ska uppenbara sig på min hårddisk. Om det var avsnitt 15, med claire, ethan o lite lösskägg, som sändes igår är det fortsättningen jag ska se snart. Nästan lika fint som tårta.

2006-03-23 @ 13:55:21
Postat av: K16

Brogyllstårtor e dom bästa! Vi får bjuda den fattige laktostolerante på en när han fyller år.

Losttittade blev det som vanligt i går. Jepp, det va claire och hennes bebisproblem som avhandlades. Riktigt bra! För övrigt e min Lostfavorit Mr Eco, man vet liksom aldrig riktigt var man har honom.

Frågan för dagen är annars följande: Hoxgenerna definierar den anteriora/posteriora positionella identiteten. Vad innebär begreppet "posterior prevalens" i det sammanhanget?

Nåt att klura på det...

2006-03-23 @ 14:08:07
Postat av: trassliga håret

Hmmm jag har spelat in Lost från igår och inte sett, men ni avslöjade ju inte så mkt. Mr Eco är ändå alltid Adebisi/Abedisi (hur var det nu?) i mitt hjärta, från fantastiska serien OZ. Kul att han och "Michael" får spela i samma serie igen. Och att "Michael" får använda sina ben.

2006-03-23 @ 14:13:57
Postat av: TV-koda

OZ var j-ligt bra, men den e nedlagd nu va? Synd å skam. Dog inte "Michael" där i slutet?

2006-03-23 @ 14:21:16
Postat av: Ä-B-D

Lösskägg i Lost nu?!
Det var ju the new black redan förra våren vill jag minnas.
Vi är bara SÅÅÅ före vår tid.

2006-03-23 @ 14:37:15
Postat av: trassliga håret

Jo, han blev iaf knivstucken, men eftersom jag såg OZ i väldigt konstig ordning flera gånger så dog fol och återuppstod till höger och vänster. Alla har dött minst en gång typ.
Jag är för övrigt väldigt nöjd med fikan tillsammans med Grusöga igår. Tyckte att den var riktigt givande. Det är inte alltid det bjuds tårar och dramatik till kaffelatten. Men det är "cleansing for the soul". Tilläggas kan ju att varken jag eller Grusöga fällde tårar. Vi frambringar dem endast hos andra.

2006-03-23 @ 14:39:34
Postat av: Ä-B-D

För övrigt tycker jag att Los Lobos borde få en helt egen hemsida!

2006-03-23 @ 14:46:48
Postat av: Webb-Koda

Ä-B-D: Det va en genial idè! Såklart vi ska ha, med egen logo å allt! Gud vi kommer å ha så många besökare, hett hett! =)

2006-03-23 @ 15:02:52
Postat av: Lh

Berätta om vem som grät!Och gör det nu! Tyckte lost var görspännande igår.

Mina tårtor : En med hallon och grädde. En med vit choklad och apelsin. Mår lite illa nu efter stora deLuxebitar.

K16:
Jag och adam har en vän som heter Petra på biomedicin. Hennes efternamn är tjeckiskt och går inte att stava till. Hon är jättertrevlig. Sen har jag en gammal sympatisk kollega från KTB som doktorerar där också, erik pålsson heter han. De kan du hänga med.

2006-03-23 @ 15:04:20
Postat av: LH

Ja koda 16 du som har digitalkamera, jag skulle behöva lite heta bilder att skicka på msn till mattias. Men det vore ännu bättre att hänvisa till våran gänghemsida. Med gästbok, nyheter, foton osv.

2006-03-23 @ 15:17:05
Postat av: LH

Gött med snö!

2006-03-23 @ 16:02:54
Postat av: Foto-Koda

Ok, här ska fotas! =)
Jag ska genast börja klura på nå snyggt i designväg

2006-03-23 @ 16:16:39
Postat av: Ä-B-D med storhetsvansinne

Ja! Los Lobos imperiebyggande börjar med en hemsida full av go´saker. Sen tar vi över mer å mer...

The world is not enough!

2006-03-23 @ 16:43:33
Postat av: grusöga

Idag på mitt kontor tror jag att jag höll på få en liten stroke pga stress. Vi har så jävla stressigt, budgeten håller på braka åt helvete. Alla skriker, gråter och hotar med att säga upp sig.
Mitt i allt detta står lilla Grusöga och försöker hålla ihop det. Intressant att se hur man reagerar i såna här situationer. Tycker ändå att jag fixar det någorlunda.

2006-03-23 @ 16:49:50
Postat av: GB

Los Lobos har ju redan en egen hemsida, den råkar bara kallas antagningsbloggen.

Bläddrade i en kurskatalog nere på bibblan i dag och noterade intresserat att det var nya anmälningskoder i år.

2006-03-23 @ 17:35:32
Postat av: Byxan

wooohoo!
Har sett på lost och druckit kaffe o läsk, ätit bulle o popcorn. Kände mig odödlig där för en stund men togs ned på jorden igen när jag skrapat en trisslott. damn it när ska jag vinna?!
Var de inte lite aprilväder idag?

2006-03-23 @ 17:47:01
Postat av: Löne-Koda

GB, du har ju inte svarat på min fråga om du använder Bowlingslipsen? Den ligger bergis inknölad in nån mörk garderob!

Lycklig blev jag av att mötas av ett vitt fönsterkuvert på hallmattan i dag. Löneutbetalning i morrn! Det hade jag glömt bort. En massa färska dollares ramlar in, så nu blir det spenderarbyxorna på, dyra drinkar laget runt! Första lönen ska man fira ordentligt, det tycker då jag =)

2006-03-23 @ 19:44:16
Postat av: GB

Eh, det verkar onekligen som jag undvek din fråga om bowlingslipsen, Löne-Koda. Jo, den ligger i garderoben, och nej, jag hade den inte i lördags. Det är inte slipsen det är fel på, det är omvärlden.

Grusöga, jag tror du klarar jobbet. Om ni behöver pengar kan ni väl sätta upp en vanlig dag på kontoret som extraföreställning?

2006-03-23 @ 22:47:16
Postat av: Grusöga-Thank god it's friday

Det är sant..lite som Örjan Ramberg vs Thomas Hanzon eller Persbandt vs Bonnvie. Tror att det kan bli bra. Här borta ligger smockan i luften lite då och då. Har förstått att det ger storsäljande succér.

TGIF- Jag förväntar mig att se Los Lobos, GB, Byxan, Chinchillan och Trassliga håret...ja, alla på Klara ikväll!

2006-03-24 @ 09:31:03
Postat av: Koda16

Vi säger helt enkelt: Klara färdiga gå! Låt det bli mottot för dagen/kvällen.

2006-03-24 @ 10:00:59
Postat av: LH

Oh no, CTH resten av året verkar det som... Vilket straff! Dax att börja söka jobb igen.

2006-03-24 @ 11:56:53
Postat av: Ä-B-D

Vad var det för snyggt jag såg i GP idag???
Grusöga med sugande blick. Bra start på helgen!

Ikväll kör vi!
Hoppas det kommer riktigt mycke snyggt. Det e vi alla värda.

2006-03-24 @ 12:53:25
Postat av: Grusöga-Thank god it's friday

Stackars Laxhoran! Sök nytt jobb för bövelen. Där uppe kan du inte sitta. Glöm inte att vi ska jobba på Antagningen till hösten. Då börjar de ju med nya systemet! Längtar redan..Undra om man aldrig mer får köra en Diana? Suck.

Jag vet...tänkte och det när jag slog upp tidningen i morse; Vad är det här för snyggt? Synd bara att de inte skrev att denna snygga varelse kommer även finnas på Klara ikväll. Tänker skaffa mig en redig bläcka efter denna helvetesvecka! (Åh det rimmar!)

2006-03-24 @ 13:07:58
Postat av: Rövins-Koda

Treevligt å få ett rövinsglas fyllt till bredden när man kommer hem från jobbet. Lyssnar på konstiga låtar, snart käk. Osnuten e jag oxå, ska försöka komma ihåg att snyta mig innan Klara, annars kan det bli otrevligt. Har hängt upp Grusis på kylskåpet! Hur snyggt som helst!

Laxen måste helt klart skaffa nytt jobb, tanter ska man inte jobba med.

2006-03-24 @ 17:15:28
Postat av: grusis

Men vad trevligt...som en idolbild! Nu har man första drinken innanför västen och på med Buffalo stance!

Klara färdigt gå!

2006-03-24 @ 19:03:34
Postat av: Knäcke-Koda

Tack allihop för en trevlig afton! Kvällens höjdpunkt missade dock ni som gick efter Klara, när Bruden med lugg kommer fram och börjar stöta på mig och Ä-B-D =) Min bättre hälft skrattade gott, det hade han gärna velat se med egna ögon!...

Men va var det med den där vita skjortan, trög som sirap! Suck, vissa människor är mer puckade än andra. Kommentarer som å jag vill höra din livshistoria slipper jag gärna om jag får välja. Men hallå ge dig nån gång då! Måste man bli otrevlig mot folk för att de ska inse att man inte är intresserad?

Måste säga att det är så underbart att mötas av Grusögas vackra ansikte när man ska till att öppna kylen!

2006-03-25 @ 11:59:56
Postat av: Byxan

Men jag var ju med er efter klara. Såg inte till några brudar m lugg. Däremot såg jag ju den där vita skjortan när han stod o vacklade i baren o försökte se het ut. Tror jag vinglade lite jag oxå. Vaknade med min egen röst på repeat i huvudet. Ska försöka prata lite mindre idag än vad jag gjorde igår bla bla bla...
Jag fick ju så bråttom iväg till skål att jag glömde säga hejdå till er andra. Fy skäms på mig.
Fö så måste jag säga att ni var mycket snygga o trevliga igår.

2006-03-25 @ 13:18:22
Postat av: Laxhoran

Ja synnerligen lyckad kväll, men idag har man ju haft lite huvudvärk. Och ja, det var väldigt vad ni rusade i väg utan att säga till. Jag vet inte heller vem hon i lugg var. Mig ville hon tydligen inte ha. Trevligt att så många tog med sig civila vänner också. Och Eskil är ju alltid roligt att få träffa. Önskar bara att han ville yttra sig här i forumet någon gång. Alla var snygga och trevliga, det håller jag med om. Men man undrar om det finns nåt skvaller ang vita skjortan och randiga tröjan?

2006-03-25 @ 16:23:41
Postat av: Ä-B-D

Oh, vilken trevlig afton vi hade igår. Många var vi och ack så snygga. Vi äntrade Skål o insåg efter ett tag att sällskapet hade splittrats. Ett synnerligen abrupt avsked, det må jag säga.

Har ett minne av luggbruden som ville ha K16 o mig. Hon stod utanför Skål och jobbade på att frysa ut å få bort Morre från oss kvinnor. Så Intressant!

Dagen ser ut att fortsätta i morgonrockens tecken. Det känns verkligen att man haft skoj. Dock synd att det inte blev hångel, men jag har på känn att detta bara e början på nått större...
Som sagt, Gud stänger aldrig en dörr utan att först regla fönstret ordentligt!

2006-03-25 @ 16:50:31
Postat av: K16

Var lite smådarrig större delen av gårdagen. Framemot halv sex kändes det väl lite stabilare. Käkade ute på lokal därefter bio, The Producers, rekommenderas om ni inte redan sett den. En underbart rolig film. "My name is Ulla Inka Hanson Benson Yanson Tallen Hallen Swadon Swanson"...

Vem träffade man på Kungsgatan om inte självaste Laxhoran! Lika snygg som vanligt!
Byxan, vad har du för ett guldfiskminne? Haha!
Grusöga, vill ha mer dejtdetaljer, eller detaljer av det som inte blev av.

2006-03-26 @ 13:04:08

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits