The Golden Path

Vi trodde faran var över, men tydligen ska det inte krockas protoner förrän om några veckor. Efter septemberlönen men förre oktobers utbetalning har en vis handläggare av vår tid räknat ut.  Mycket ska alltså hinna handläggas innan det är dags. Ny termin innebär inte enbart nya fall att handlägga, det betyder även att campus åter fylls av ungdomar (nu yngre än någonsin), vuxna som ser likadana ut (därav så många falska),  ännu dyrare luncher och inte minst en höstfuktig geniknöl. Sistnämnda rekommenderas varmt som vackert motiv för den som är intresserad av att höstfota.

Kommentarer:
Postat av: Invandraren

Oh, boce...

2008-09-11 @ 13:06:00
Postat av: laxhoran

men det är väl bara kalibreringar som pågår just nu i cern. det är inte förrän nästa sommar som de ska tillverka mörk materia, som jag förstått det. då kommer schweiz förvandlas till ett svart hål och vi kommer alla få vara med om en apokalyps. kan inte tänka mig ett bätter sätt att dö.



2008-09-16 @ 12:14:09
Postat av: gb

Måste hålla med om att en apokalyps vore himla coolt... Nu hörde jag dock nåt om att verksamheten ligger nere för tillfället. Hoppas att dom får ordning på grejerna.

2008-09-26 @ 13:45:50
Postat av: Laxhoran

Ja det har ju läckt ut helium så nu får de fixa ett nytt vacuum.



hoppas alla snygga handläggare där ute har en bra måndag! Själv har jag träffat på martin marinad två gånger under den gångna helgen.



Nu: handläggarfika.

2008-09-29 @ 09:36:19
Postat av: Anonym

ioioioi

2009-06-29 @ 14:34:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits